Skoči na vsebino

Prevare pri prodaji prek malih oglasov

Zdi se, da ste prodajalci na spletnih oglasnikih povsem varni, vendar ni čisto tako. Na kaj morate paziti?

Gotovo si mislite: “Kako me lahko ogoljufajo, saj jaz nič ne tvegam?” Preprosto! Prepričajo vas, da je denar že nakazen in vi jim pošljete izdelek. Tako ste pravzaprav dvakratno ogoljufani. Najprej ostanete brez denarja, pa še pošljete jim izdelek, ki ga nato sami prodajo in zaslužijo. Goljufi izkoriščajo najrazličnejše spletne oglasnike (bolha.com, salomon.si, avto.net itd.), da vzpostavijo kontakt s prodajalci, nato pa jim pošljejo lažna potrdila, da je denar že nakazan. Če menite, da vas ne morejo ogoljufati, se zelo motite. Na SI-CERT vsak teden prejmemo vsaj eno prijavo ogoljufanega prodajalca, ki je ostal brez izdelka. Vsem oškodovancem, ki so se obrnili na nas, svetujemo tudi prijavo na policijo. Pri takšnih prevarah pa je nasploh veliko bolje, da se jim izognemo, kot pa da naknadno poskušamo rešiti težavo.

Goljufi na spletnih oglasnikih uporabljajo 2 vrsti prevar:

Vse je plačano, pošljite na naslov v tujino

Najprej vas prepričajo, da je denar že nakazan in vi jim pošljete izdelek. Žal prepozno ugotovite, da denarja ni na računu, goljufi pa izdelek sami prodajo naprej. V tem primeru so jim zanimivi predvsem oglasi za izdelke, ki jih lahko hitro prodajo naprej. To so npr. pametni telefoni, tablice, fotografski aparati in objektivi, ročne ure, tudi poročne obleke. Takšne goljufive “kupce” lahko hitro prepoznate, saj se običajno sploh ne pogajajo za ceno. V vseh primerih, ki smo jih obravnavali, pa gre za kupce iz tujine. Ko se dogovorite za prodajo, vam v naslednjem koraku pošljejo lažna Paypal ali bančna potrdila o nakazilu denarja. Tovrstna lažna potrdila goljufi ustvarijo kar sami, pri tem pa izrabljajo dobro ime in ugled podjetij.  

Lažno sporočilo s Paypala vas obvešča, da so sredstva nakazana a zadržana, dokler ne poravnate stroškov pošiljanja izdelka.
Lažno sporočilo s Paypala vas obvešča, da so sredstva nakazana a zadržana, dokler ne poravnate stroškov pošiljanja izdelka.

“Kupci” znajo biti precej vztrajni pri svojem prepričevanju, da so denar že nakazali, vendar jim ne zaupajte in ne popustite! Vedno preverite na svoji banki ali pa neposredno na svojem PayPal računu, če je denar res nakazan. Zelo pogosto tudi grozijo, da ste jih okradli in vas bodo prijavili FBI, CIA, policiji itd., vendar gre samo za pritiske, da bi se ustrašili in poslali izdelek.

Plačamo še več, razliko nakažite logističnemu podjetju

Druga prevara, ki jo goljufi uporabljajo, pa lahko povzroči še precej večjo finančno škodo, saj vas prepričajo, da jim pošljete denar. V tem primeru jim izdelek, ki ga vi prodajate ni tako pomemben. Obravnavali smo že primere, ko so žrtve na oglasnikih prodajale harfo, klaviaturo, kuhinjsko kredenco, skratka izdelke, za katere je jasno, da jih kupec ne bo transportiral na drug konec sveta. Ponovno je v vseh primerih šlo za kupce iz tujine. Najpomembnejši znak, da gre za prevaro, je ponudba kupca, da bo nakazal še več denarja, kot je postavljena cena, saj želi, da vi nakažete preplačano vsoto logističnemu podjetju za dostavo.

Nadaljnji postopek je podoben, ponovno pošljejo lažna PayPal ali bančna potrdila, navedena je jasno višja vsota, saj vas želijo prepričati, da je zraven še denar za dostavo. Vztrajno vas prepričujejo, da se bodo sredstva sprostila na vaš PayPal račun, ko nakažete denar dostavni službi. V naslednjem koraku želijo, da preplačilo nakažete transportnemu podjetju, in sicer vedno prek plačilnega mehanizma WesternUnion, ki pa ne omogoča sledenja transakciji in ga zato uporabljajo spletni goljufi. Če nakažete prek WesternUnion ste nepovratno ostali brez nakazanega denarja!

Kako varno prodajati prek spletnih oglasnikov?

Za predvajanje videa je potrebno sprejeti YouTube-ove piškotke. Z namestitvijo boste dostopali do storitve YouTube, ki jo zagotavlja in nadzoruje zunanji ponudnik.

Pravilnik o zasebnosti ponudnika storitve

Na kratko o prevari

Kako je lahko prevaran prodajalec na spletnih oglasnikih?

Goljufi vzpostavijo kontakt s prodajalci, nato pa jim pošljejo lažna potrdila o nakazilu denarja. Prodajalci jim nato pošljejo izdelek, denarja pa ne prejmejo.

Kako na prvi pogled prepoznam prevaro pri prodaji prek spletnih oglasnikov?

Najpomembnejši znak, da gre za prevaro, je ponudba kupca, da bo nakazal še več denarja, kot je postavljena cena, saj želi, da vi nakažete preplačano vsoto logističnemu podjetju za dostavo.

Kako goljufi dokazujejo nakazilo denarja?

Pošiljajo lažna potrdila o nakazilu. “Kupci” znajo biti precej vztrajni pri svojem prepričevanju, da so denar že nakazali, vendar jim ne zaupajte in ne popustite!

Kako vemo, če je bil denar dejansko nakazan?

Vedno preverite na svoji banki ali pa neposredno na svojem PayPal računu, če je denar res nakazan.

Ukrepi

  1. Nikoli in nikdar ne pošiljajte izdelka, dokler se 100 % ne prepričate, da je denar res nakazan! Preverite svoj bančni račun ali se vpišete v svoj PayPal račun in preverite stanje na njem. Previdno; do računa PayPal vedno dostopate iz brskalnika ali shranjenega zaznamka, nikoli prek povezave, ki ste jo prejeli po e-pošti.

  2. Ne zaupajte potrdilom, ki vam jih pošlje kupec, saj se vsakdo lahko hitro poigra s programom za obdelavo slik in ponaredi pošiljatelja.

  3. Ne verjemite zgodbicam, obljubam, čustvenemu izsiljevanju, grožnjam z FBI, CIA, policijo!  Vedno preverite, če je denar res na vašem računu!

  4. Nikoli in nikdar ne nasedajte dogovoru, da boste vrnili preplačilo za dostavo! Takoj, ko vam omenijo, da denar za dostavo nakažete prek Western Union, je 100 % prevara.

  5. Več informacij in zaščitnih ukrepov poiščite tudi na spletni oglasnikih, kjer prodajate ali pa se obrnite na njihovo podporo uporabnikom!

Komentarji / 34

Pred objavo na portalu bo vaš komentar odobren s strani uredništva.
Preberite pravila komentiranja na portalu.
Vaš e-naslov ne bo nikoli objavljen ali posredovan tretjim osebam.

  1. Prevare, ko prodajate prek malih oglasov - savinjska.info /

    […] vir:www.varninainternetu.si/beta […]

  2. Daša /

    Pozdravljeni,

    Preko Bolha.com sem bila zrtev poskusa prevare podobno kot opisujete na vasi internetni strani. Kako naj ravnam naprej?

    Lep pozdrav
    Dasa

    1. Varni na internetu /

      Najbolj pomembno je, da vsa morebitna nadaljnja sporočila prevarantov v celoti ignorirate, komunikacijo z njimi enostavno prekinete in na njihova sporočila ne odgovarjate. Tudi če prejmete sporočilo, v katerem bi vam grozili s kazenskimi postopki, organi pregona, FBI, ipd., ga lahko vzamete kot brezpredmetno, saj vas skušajo s tem zgolj prestrašiti in prepričati, da posel vseeno nadaljujete.

    2. Tjaša /

      Evo, tudi jaz pravkar. Nek tip Leo, da sem ga ogoljufala, da mi je zaupal (kupka njegova žena Tanja, prej je bila Tanja hči.. iz Avstrije) grozil preko vibra, z FBI… sem klicala na naš Interpol, so mi prijazno vse pojasnili in potem sem vse še tu prebrala. Pač, prihranila sem si 500 EUR, katere naj bi nakazala za stroške (?). Je pa zahteval, naj preko MoneyGram-a nakažem. Ja, FBI me bo zaprl. Sem si pa PayPal račun zbrisala in ga na novo odprla, z novimi podatki. Upam, da sem se jih rešila.

      Lp

  3. Neža /

    Živjo,
    Tudi jaz sem imela isto izkušnjo en mesec nazaj..in res je prišlo do groženj, da če v dveh urah ne nakažem denarja preko Western union, da me bo FBI aretiral, poleg tega so bile še slike, kako zgleda ko nekoga kdo aretira..zdaj imam mir približno dva tedna in upam da sem se jih rešla..dala sem tudi preklicati kartico..
    Lp,
    Neža

  4. Alma /

    Ravnokar se borim z podobno stvarjo, ko sem ugotovila, da je zadeva prevara sem odstopila od pošiljanja in prejela mejl z fotografijo FBI ( z veseljem vam pošljem mejle imam slike zaslona) in da bodo nemudoma ukrepali, saj je denar že na mojem računu in ga ne morejo vrniti stranki, ki ga je nakazala, zato bom kaznovana jaz (čeprav naj bi le ta šel preko paypal sistema a ni viden ne na mojem TRR niti na paypal računu.

  5. Dejan /

    Moja stranka je pa gospodična Sanja Zotan. Na Letgo prodajam platišča, ki bi jih naj poslal v Španijo, zato mi je kao nakazala 300€ za transportne stroške podjetju iz Gruzije – plačati bi jim moral preko Moneygrama. Trenutno še čakajo na odgovor.. jaz pa seveda kmalu pričakujem grožnje 🙂

  6. boris /

    ja seveda pa sem sam tudi v tej skupini . prodajam vozilo preko letgo in glej ga zlobca se najde kupec , ki bi vozilo kupil , ker pa je trenutno na delu v rudnikih republike Bosne, bi pooblastil špediterja za dvig vozila sam pa bi nakazal gotovino na paypalk z 5 % dodatkom nagrade za uslugo. me prav zanima kaj bo iz tega glede na vaše vse izkušnje mislim , da me čaka približno isto kot vas
    bo zanimivo vidim

  7. pero /

    trenutno nekdo kupuje telefon, ampak prek paypala in na naslov Via Palermo Napoli. In isto deluje malo shady. Bomo videli kako se razvije je pa poslal tudi “kao naslov, ime in tel. št..

  8. Marko /

    Prepoznal prevaro. Trenutno ravno prejel pošto s pozdravi Interpola, CIA in FBI. Poskus zahteve nakazila preko MoneyGrama za stroške dostave.

    Dear Marko,
    The total sum of €500.00 EUR that was transferred to you by Marisa Savino has been fully deducted from the payee’s account which includes the Transport/Delivery Charges and is ready to be transferred into your own PayPal account, but before the transaction can be finalized you would have to pay the Transport Charges to the Transport Agent. In order to complete this transaction and get the funds credited into your account, you have to go to your closest Moneygram Office and transfer the excess sum of €170.00 EUR to the Transport Agent and send us a Scanned Copy/Photograph of your Moneygram Transaction Receipt (in .JPG Format).

    Podite previdni!

  9. Borut Bolčina /

    Zdravo, danes sem prek bolhe.com dobil obvestilo v polomljeni slovenščini naj nadaljujem komunikacijo prek gmail naslova rasalinda681@gmail.com.

    Kmalu na njihovo prošnjo nadaljujeva v angleščini. Prosi za moje bančne podatke, kamor bo nakazal denar. Dam mu tidi alternativo – Revolut – primer modernega bančništva, kar takim prevarantom seveda ni všeč, ker je denar v trenutku prenešen.

    Pravi, naj nadaljujeva na Google Hangouts. In pogovor teče:

    on: Hi, You here?
    jaz: Yes
    on: have you ever do such transaction before?
    jaz: What kind of transaction? Revolut or Bank transfer?
    on: Am done with the payment and then i just received some emails from PayPal concerning the transaction the money is on hold you need check your email for the confirmation emails on how to complete the transaction.
    jaz: So you payed me with Paypal on my SKB bank account?
    on: Yes do you receive mail from them? regarding my payment?
    jaz: I do not use Paypal, so I do not know how that works, but I guess they are waiting for confirmation from my bank
    on: it safe and scure okay please check your email now for the confirmation of my payment check your email?
    jaz: yes, but, i guess i will not receive any email, I can check my bank account, but that usually takes some days (SEPA transfer)
    on: please kindly check your Spam folder mail it may goes there sometimes
    jaz: no email, do you have this paypal screen still open?
    on: do you check this email please
    jaz: yes, I did check this email, what do you think I should receive? what did the Paypal message said? aha, now it came. Its an email from united shipping
    on: you can reply them ask well further steps from them
    jaz: “we want you to get back to us once the transaction is completed so we can come for the pick up of the item” This email look very unprofessional.
    on: it safe and secure okay reply them now you should have receive mail from paypal by now
    jaz: no, I will wait for the transaction to be complete
    on: okay
    jaz: Where are you from, by the way if I may ask?
    on: you can reply to paypal email now to know what is going on am from Poland paypal@transferfundx.com
    jaz: I received no email by Paypal.
    on: that is paypal email now reply them now to know what is going on
    jaz: The email from the transport company is shippingagentcare090@gmail.com Are you kidding me?
    on: sure why?
    jaz: A worldwide shipping agency would not use a gmail account.
    on: they can use it okay have you confirm the email from paypal now ?
    jaz: I will report this activity to authorities. Goodbye.
    on: for what?

    In tako sva zaključila. Vmes sem še na Bolhi preveril kdo je uporabnik, ki me je kontaktiral – so ga že identificirali sami vmes, da gre za prevaro.

    Zdaj pa počakajmo kdaj me pride FBI aretirat 🙂

    1. Darijo /

      Tudi meni je kupec iz tujine poslal preko Vibra naslov paypal@transferfundx.com, ter naj ga kontaktiral za dodatne korake do prejema nakazila. Itak, da ga nisem, ampak vse skupaj prijavil na spoof@paypal.com.

  10. Edi /

    Tole je pa moj primer od Amber James:

    Am ok with your price, and condition I will add the 5% paypal charge give me your Bank Details so i can make payment from my PayPal to your bank account so i can proceed with the payment, my shipping agent will be coming for the pick up after i complete the payment and you get your money , and i will be responsible for all transportation charges to my home in Slovakia I’ll like you to send me your address so that my shipping agent can figure it out and come for the pick up and other necessary things i will pay for it now i am a serious buyer ok so i can also transfer the money from my PAYPAL ACCOUNT to your bank account so kindly get back to me with your bank details for the payment

    Bank Name
    Account Holder’s name
    Account Number
    Phone Number
    Total Amount
    Home Address for pick up

    Awaiting your response

  11. Tadej /

    Kaj narediti, ko si že nekaj plačal in šele nato dojel da gre za prevaro, ko hočejo še več denarja.

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni! Če je prišlo do oškodovanja, lahko podate prijavo goljufije na policijo.

  12. Igor /

    Pozdravljeni!
    Danes sem imel podoben primer kot so opisani v zgornjih postih. Posredoval sem jim številko osebnega računa in moj domači naslov…kaj naj naredim? A naj kartico prekličem?

    1. Varni na internetu /

      Da bi zgolj na osnovi podatkov, ki ste jih posredovali goljufom, morebiti prišlo do kakšne zlorabe, je zelo malo verjetno. Huje bi bilo, če bi jim poslali fotografijo ali sken osebnega dokumenta. To pa že lahko izkoristijo v kakšni drugi goljufiji.
      Ali obstaja možnost, da na podlagi poslane številke bančnega računa pride do kakšne zlorabe, se lahko pozanimate tudi na izbrani banki. Za nadaljnje informacije glede varovanja vaših osebnih podatkov pa se lahko obrnete na Informacijskega pooblaščenca RS (https://www.ip-rs.si/).

  13. Kristina /

    Pozdravljeni,
    rasalinda681@gmail.com je ponovno na delu. Kontaktirana preko bolhe, želi da se pogovor nadaljuje po emailu, kar sem storila. Hvala bogu za tole stran, vidim da gre za prevaro, uporabnika so na Bolhi že blokirali, predno sem stopila v akcijo 🙂

    lp!

  14. Gašper /

    Pozdravljeni,
    Ravnokar sem imel usto izkušnjo kupec me je kontaktiral preko bolhe in nato želel da se naprej pogovarjava preko e-maila in google hangouta zaupal sem mu svoj naslov in bančne podatke nato pa je začel pošiljati da mi je nakazal na paypal 480€ (želel sem 300€) in da moram poslati 180€ v bitcoinu zaradi stroškov pošiljanja. Kaj naj zdaj naredim? Ali mislite da je res prevara?

    Lp.

    1. Varni na internetu /

      V tem primeru gre seveda za prevaro.
      Pri tej prevari goljufi, najpogosteje prek potvorjenih PayPal sporočil, zahtevajo nakazilo navidezno presežnega denarja prek plačilnih sistemov kot sta MoneyGram, Western Union ali celo prek Bitcoin kriptovalute. Za vse naštete velja, da se sled denarja zelo hitro izgubi.

      Svetujemo vam, da vsa morebitna nadaljnja sporočila prevarantov v celoti ignorirate, komunikacijo z njimi enostavno prekinete in na njihova sporočila ne odgovarjate.
      Če prejmete sporočilo, v katerem bi vam grozili s kazenskimi postopki, organi pregona, FBI, ipd., ga lahko vzamete kot brezpredmetno. Prevaranti vas s takšnimi grožnjami zgolj skušajo prestrašiti in prepričati, da posel vseeno nadaljujete.

  15. Jani /

    Pozdravljeni,
    oglašujem na različnih spletnih oglasnikih. Pred časom sem si dopisovala z osebo, ki je bila zainteresirana za nakup stvari, ki sem jo oglaševal. Nato me je prosil številko transakcijskega računa, ki sem mu ga posredoval, naknadno sem dal še swift številko in svoj naslov.
    Od takrat več ne duha ne sluha od njega. Situacija mi ne da miru. Ali je možno, da pride do kakšne zlorabe?

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, zgolj na podlagi številke transkacijskega računa in SWIFT številke ne more priti do zlorabe, lahko ste brez skrbi glede stanja na računu 😉 Do sedaj še nismo obravnavali primera, da bi v takih primerih prišlo do kakršnihkoli zlorab.

  16. Stella /

    Pozdravljeni vsi skupaj!
    Z veliko žalosti lahko dodam, da sem bila tudi jaz ravnokar žrtev natega in na ta račun izgubila 2.300€. Nek Brian Dephis, ki naj bi bil v mornarici, me je prvo nalagal, da bo moj motor kupil preko paypala. Ker sem nujno ampak res nujno potrebovala denar, sem seveda privolila in nakazala prvič 900€ in kasneje še 1400€. Ker sem se prvič rokovala s paypalam sem mislila, da je to normalno, ko gre za večje vsote, da je to nekakšna garancija. Verjetno bo smešno, če vprašam ali lahko ta denar kako dobim nazaj. Prej sprašujem, če se je mogoče že kdo obrnil na policijo ob takšnem dejanju in ali ste kaj rešili. Enostavno ne vidim več izhoda kako poplačati kredit katerega sem si nakopala zaradi tega natega. Najlepša hvala vsem in pošiljam dobre misli.

  17. Lucia /

    Pri meni so goljufi prišli, do tega kar so želeli. Dobili so kar nekaj denarja. Res sem bila zelo naivna. Sem se pa tudi zelo prestrašila, ko so mi grozili z FBI, sem jim poslala slike osebnega dokumenta. Kaj naj storim zdaj?

    1. Varni na internetu /

      Glede na to, da ste prevarantom poslali tudi kopijo osebnega dokumenta, bi vas opozorili, da lahko le-tega zlorabijo pri drugih goljufijah. Lahko vam ukradejo identiteto in se predstavljajo v vašem imenu – npr. ponujajo kredite, oddajajo stanovanja ipd. Zaradi tega so lahko precej velike težave in se lahko tudi sami znajdete v kazenskih postopkih. Če se želite izogniti morebitnim težavam, je ena od možnosti tudi preklic poslanega osebnega dokumenta in izdelava novega. Pri tem je potrebno na upravni enoti poudariti, da pod opombe napišejo razlog za preklic (npr.: prevara, sum na morebitno zlorabo …). Tam običajno prejmete tudi zapisnik o preklicu osebnega dokumenta, ki lahko pride prav v primeru, da goljufi zlorabijo kakšne podatke in se zaradi tega sami znajdete v preiskavah. Raznorazne grožnje z mednarodno zvenečimi imeni (kot npr. FBI, CIA ipd.) so pa seveda lažne.

  18. jernej /

    Tale “Amber James” je kar popularen. Tudi jaz sem dobil pošto od njega in
    še od nekoga prej, ker prodajam ojačevalec. Dobil sem enak mail kot je zgoraj napisal Edi (12.avgusta,2019). Sedaj sem mu pa napisal da mu naslov pošljem samo, če bo prevzemnik (shipping agent) prišel z gotovino… pa da ga vidim??

  19. Fina /

    Today someone wanted to sell something on bolha. The buyer said they would like to buy our product and were ok with the price. I reminded them that it had some damages but they insisted that it was ok and that I should send my details so they could transfer the money (via paypal and that they would cover all costs as well as 5% paypal fee. They then contacted me via viber from some strange number on a desktop and kept pushing that I share my details for paypal etc. I said I will wait to check with my bank etc but he kept texting. I believe he got tired and wanted the money so quickly he finally called on viber. Of course it was a nigerian accent, sounding like a scammer and I said..Goodbye and good luck. He said I am crazy,He is honest :-).
    this is the spammer: helen.mark0900@gmail.com

  20. Kika /

    Tudi sama sem včeraj nasedla spletni prevari Kupec me je kontaktiral preko viberja,če je izdelek iz bolhe še na voljo.Sem povedala da je,nakar me je prosil če bi mu ga po pošti poslala do Černivca.Rekla sem mu da lahko in naj mi nakaže denar ali ga pošlje po pošti.Omenil mi je,da mi ga bo znesek s poštnino(šlo naj bi za cca.13€)nakazal preko pošte Slovenija in ko sem ga vprašala kako to poteka,mi je poslal opis iz strani identični kot od pošte Slovenija.Jaz sem nasedla,izpolnila podatke in poslala.Ukradel mi je dobrih 730€,nakar sem poklicala policijo in zablokirala kartico.Na banki sem prijavila reklamacijo nakazila,na policiji pa podala izjavo.Sedaj pa čakam kaj bo iz tega.Ima kdo podobne izkušnje in ve ali je kakšna možnost dobiti povrnjen ta denar?Na policiji so mi sicer reki,da ima banka take stvari zavarovane in da bi lahko dobila denar povrnjen,vendar sem vseeno skeptična,da bom te evrčke še kdaj vidla Od zdaj naprej bom ekstremno previdna,saj si poštudirajo vsega boga.Stran je bila res kopija kot od pošte,zato sem nasedla kot kit☹

  21. Tubalover /

    Pozdravljeni,

    Kika….identična zgodba se je zgodila tudi meni ta teden, samo da je izginuli znesek kar malo večji, kot pri vas. Nasedel ko kit.
    Ste kaj rešili zadevo? Če mi boste, dali še kakšen nasvet za postopke, bom zelo hvaležen. Vse je bilo zelo hitro prijavljeno na banki in policiji.
    Lp

  22. Kika /

    Tubalove žal nismo rešili zadeve.Denar naj bi šel na račun spletne igralnice iz Ukrajine.Naša policija je sicer dala zahtevek za preiskavi in povračili zneska,vendar neuspešno.Kaj več se pa potem naši tudi niso več trudili se mi zdi pa res glupo od bank,da isti trenutek pokličeš,zablokiraš račun in poveš da gre za spletno prevaro,pa vseeno ne morajo nič ukreniti.Pri meni je trajalo cca.3 dni,preden so moj denar nakazala na račun prevaranta,pa vseeno niso več mogli ustaviti nakazila,čeprav sem takoj ukrepala,ko denar še ni bil dejansko nakazan na prevarantov račun.Sem mislila da bodo lahko zaustavili prenos denarja,glede na to,da sem takoj prijavila,pa so mi na banki rekli da to ne gre.V tri krasne,od zdaj naprej sem vedno previdna kar sr tiče spletnih nakupov in plačil.

  23. Valentin /

    Prevarant na avto.netu, pazite se tega kupca!!!!!
    Benjamin Logan
    pon., 2. okt., 14:43
    Za jaz

    Dober dan

    Hvala za odgovor. Moje ime je Benjamin. Zanima me nakup vašega atv in bi rad prišel pogledat in ga prevzel, vendar sem trenutno na seminarju v mornariški bazi Lora v Splitu na Hrvaškem. Po prejemu plačila bo logistična agencija prišla na lokacijo za mednarodno pošiljko in prepis papirjev.

    Morate razumeti, da sem trenutno znotraj plovila in lahko opravljam internetne klice samo zaradi omrežnega signala mojega ponudnika omrežja, ki sploh ni na voljo tukaj.

    Glede prevzema mi prosim pošljite svoj kontaktni naslov, da ga posredujem prevozniku, da se lahko začnemo dogovarjati o datumu in uri prevzema, in upam, da je vse v popolnem stanju, kot ste navedli na spletni strani.?

    Hvala in lep pozdrav

    Benjamin Logan
    9. okt. 2023, 21:03
    Za jaz

    Hvala še enkrat ,

    Potreboval bom vaš kontaktni naslov s telefonsko številko, kjer se atv nahaja, ki ga moram še posredovati mednarodnemu logističnemu transportnemu podjetju. Pošiljatelj bo atv težav prepeljal z mednarodnim izvozom. Ali razumeš angleško? Prevajam iz slovenščine v angleščino, ker ne vem, če razumete angleško.

    Ko me kontaktirajo nazaj, takoj ko prejmejo vaše kontaktne podatke, lahko nadaljujem s plačilom, ker morate najprej prejeti plačilo. Razumem, da morajo biti vsi papirji in dokumenti podpisani in prepisani, preden lahko atv zapusti državo. Logistični špediterji bi vse uredili v mojem imenu z vsemi mojimi podatki, ki zahtevajo podpise. Zavedati se morate, da pošiljatelju ni dovoljeno prenašati gotovine, ko potuje za prevzem, ker jih vlada ne pooblasti za takšna plačila, in drugič, jaz Tukaj sem na morju in jadram, kot veste, sem mornariški častnik, ne morem nikamor, dokler sem na službenem plovilu.

    Kar zadeva plačilo, vam bom plačal prek varnega spletnega plačila preko PayPala. http://www.paypal.com, torej po prejemu plačila se bo začel prevzem. Nisem v prostorih, da bi vam lahko plačal gotovino, in nimam spletnega dostopa do svojega bančnega računa, ker nimam internetnega bančništva in zaradi narave svojega dela ne morem na banko, lahko pa plačati z mojega računa PayPal, saj imam nanj priloženo bančno kartico

    Ali imate na telefonu aplikacijo VIBER? Veselim se vašega odgovora

    Hvala in pozdrav

  24. Larisa /

    Pozdravljeni! V izogib nadaljnjim zlorabam seznanjam, a smo bili s strani spodnjega ponudnika prevarani.
    subject: Febackma#FEMA1930 Posodobitev statusa pošiljke
    mailed-by: em4859.shoplineemail.com
    signed-by: shoplineemail.com
    Naročiš, potrditve ni. 1 mesec kasneje prejmeš obvestilo GLS, da paketa nisi še prevzel. Nato prejmeš še obvestilo GLS, da bo paket dostavljen. Ko kurir kliče, vprašamo za pošiljatelja, odgovori, da tujina. Paket smo prevzeli, saj je mož naročil bundo Tommy Hilfinger pred 1 mesecem preko zgodnje spletne strani in si jo želel, saj jo je rabil. Kljub temu, da nismo dobili potrdila naročila, se je ta paket znašel pri nas po 1 mesecu od oddaje naročila. Plačaš kurirju GLS, paketa pa odpirat ne smeš. V dobri veri smo paket prevzeli, a dobili neko na roke sešito bundo. Torej plačali, potrdila o plačilu pa ne prejeli na email. Danes 14 dni od prevzema paket pa obvestila, da je naročilo sprejeto in plačano ter poziv za naročanje dalje. Noro. Jim pišem in upam, da domeno uvrstite na seznam lažnih spletnih strani. Lep pozdrav, Larisa B.

  25. Niny /

    Zdravo,

    ravnokar sem očitno nasedla prevari, ko sem želela kupiti telefon preko Bolhe. Prodajalec je želel komunikacijo preko whatsApp in na njegovo željo sem uporabila način plačila Brez skrbi.
    Dobila sem ponudbo in povezavo za plačilo, ki me je usmerila očitno na lažno stran Bolhe, kjer sem potredila plačilo.
    Kartico sem takoj blokirala, vendar v mbills je plačilo že sprovedeno. Se da kako dobiti ta denar nazaj?
    Na mbills podporo sem že poslala email, vendar med vikendom žal ne delajo.